Return Policy

Conditions for Return

Customers can return the product, if-

 A. All stickers and markings must be unopened and intact. When returning the product, customers must include any other related items that were provided.

Timeframe: Customers must send the product to Digitech Computers head office within 24 hours of delivery.

B. If the product is faulty, customers must return it with the original packaging, including all accessories, manuals, documentation, and any other related items provided. 

Timeframe: Customers must send the product to Digitech Computers head office within 24 hours of delivery.

 

Default on the timeframe

 

If the timeframe is over, we cannot offer an exchange or refund.

 

Incompatibility

 Returns are not applicable if the faultless product is claimed for any incompatibility with another device.

 

Initiate a Return

 Customers need to obtain the PRN number from the order OR contact us as below:

 

Phone: +88-01711922229

Email: info@digitech.com.bd

 

Inspection

 Returned products will be inspected upon receipt.

 

Return Or Refund

 If the above return conditions are fulfilled, customers will receive a new product in exchange. If it is not possible to exchange the product, payment will be refunded within 7 business days from the return date and the order will be treated as canceled. The refund will be credited to the original payment method used during the purchase. Digitech Computers may choose other means of payment.

Cancelation

Customers can cancel orders through the website until the confirmation call. Alternatively, customers can cancel orders before delivery by calling +88-01711922229.


রিটার্ন, রিফান্ড এবং ক্যান্সেলেশন

 

রিটার্নের শর্তাবলীঃ

গ্রাহক পণ্য ফেরত দিতে পারেন, যদি- 

১: সমস্ত স্টিকার এবং মার্কিং চিহ্নগুলি অবশ্যই খোলা এবং অক্ষত থাকতে হবে৷ পণ্য ফেরত দেওয়ার সময়, গ্রাহকদের অবশ্যই অন্যান্য সম্পর্কিত আইটেমগুলি অন্তর্ভুক্ত করতে হবে যা সরবরাহ করা হয়েছিল।

সময়সীমাঃ গ্রাহককে ডেলিভারির ২৪ ঘন্টার মধ্যে ডিজিটেক কম্পিউটার্স হেড অফিস এ পণ্য নিয়ে আসতে হবে।

২: ডেলিভারির সময় পণ্যটি ত্রুটিপূর্ণ হলে, গ্রাহকদের অবশ্যই মূল প্যাকেজিং সহ সমস্ত আনুষাঙ্গিক, ম্যানুয়াল, ডকুমেন্টেশন এবং প্রদত্ত অন্যান্য সম্পর্কিত আইটেম সহ ফেরত দিতে হবে।

 

সময়সীমা

গ্রাহককে ডেলিভারির ৩ দিনের মধ্যে ডিজিটেক কম্পিউটার্স হেড অফিস এ পণ্য নিয়ে আসতে হবে।

 

সময়সীমা লঙ্ঘন

 

যদি সময়সীমা পেরিয়ে যায়, প্রোডাক্ট  এক্সচেঞ্জ বা রিফান্ড এর আওতায় পরবে না।

 

অসঙ্গতি

 

 পণ্যে কোনো ত্রুটি নেই, কিন্তু অন্য কোনো ডিভাইসের সাথে অসঙ্গতি দাবি করা হয়েছে, সে ক্ষেত্রে রিটার্ন প্রযোজ্য নয়।


রিটার্ন শুরু

 

গ্রাহককে অর্ডার থেকে PRN নম্বর সংগ্রহ করতে হবে বা নিচের ঠিকানায় যোগাযোগ করতে হবেঃ

 

ফোনঃ +88-01711922229

ইমেইলঃ info@digitech.com.bd

পরিদর্শন

 

ফেরত দেওয়া পণ্য প্রাপ্তির পরে পরিদর্শন করা হবে।

 

রিটার্ন বা রিফান্ড

 উপরের রিটার্ন শর্তগুলি পূরণ হলে, গ্রাহক নতুন পণ্য পাবেন। যদি নতুন পণ্য সরবরাহ করা সম্ভব না হয়, তাহলে ৭ কার্যদিবসের মধ্যে পেমেন্ট রিফান্ড করা হবে এবং অর্ডারটি বাতিল বলে গণ্য হবে।

 

ক্যান্সেলেশন

গ্রাহক ওয়েবসাইটের মাধ্যমে কনফার্মেশন কল না আসা পর্যন্ত অর্ডার বাতিল করতে পারবেন। এছাড়াও, গ্রাহক ডেলিভারির আগে +88-01711922229 নম্বরে কল করে অর্ডার বাতিল করতে পারেন।